ponedjeljak, 1. listopada 2018.

International Rollencup 2018

Petra, Patricija, Ratko
Završnica ovogodišnjeg natjecanja International Rollencup 2018 u sanjkanju na kotačima održalo se prošlog vikenda u austrijskom Stadl an der Mur. Nakon šest zahtjevnih utrka zbrojeni su ukupni rezultati i prošle nedjelje upriličeno je i proglašenje najuspješnijih sudionika ovog natjecanja.

Zahvaljujući nastupu članova sanjkaškog kluba Prepnek, Hrvatska se po prvi puta ekipirala i nastupila sa u sastavu: Patricija Urbanc, Petra Božić, Ratko Vičević i Milenko Vujnović. Najviše uspjeha ove sezone imala je Petra Božić, koja je u svojoj debitantskoj sezoni nastupala u kategoriji seniorki i osvojila drugo mjesto iza Slovenke Tine Velikanje iz Idrije.

Valja istaknuti da je u ukupnom poretku žena nakon završetka sezone najviši plasman ostvarila Patricija Urbanc koja se plasirala na peto mjesto, a u korak je prati njezina klupska kolegica Petra Božić na 6. mjestu. Kod muškaraca Milenko Vujnović 38, a Ratko Vičević 40.

Petra Božić ne skrivajući zadovoljstvo kaže: „Gledajući Patriciju kako se spušta u Lokvama na sanjkama na kotačima nisam mogla niti zamisliti da će i meni to polaziti za rukom. Polaganim savladavanjem tehnika sanjkanja, dobila sam veliko samopouzdanje, uspjela sam završiti sve utrke na kojima sam nastupila i zbog toga me iznimno veseli ovaj postignuti rezultat“

Ratko Vičević je pomalo oprezan u izjavama: „Nije sve kod mene išlo glatko, imamo sam nekoliko susreta sa zaštitnom ogradom. Brz je to sport, puno toga se dogoditi u sekundi. Kada kreneš nema više vremena za kalkuliranje ili si na pravoj liniji ili si aut. Iduće godine biti ćemo bolji ako ništa drugo onda zbog svjetskog prvenstva koje se vozi u Hrvatskoj“

„Jako sam zadovoljna jer smo ove godine imali hrvatski tim, puno je ljepše i veselije kada imaš nekoga pokraj sebe iz Hrvatske. Konkurencija u mojoj kategoriji je vrlo jaka, imamo 5 do 6 djevojaka koje su jako ujednačene i teško se dolazi do postolja, ove godine imam jedno treće mjesto i čak četiri puta sam bila četvrta. Evo, baš u nedjelju mi je postolje pobjeglo za svega 17 stotinki“ kaže Patricija Urbanc.

Za članove sanjkaškog kluba „Prepnek“ nema previše vremena jer već 1. prosinca 2018. godine, kreće nova sezona sanjkanja na prirodnim stazama utrkom svjetskog kupa u austrijskom Kuhtaiju, kao i donošenje važnih odluka koje više ne mogu čekati po pitanju tehničke organizacije idućeg svjetskog prvenstva u sanjkanju na kotačima.  

Nema komentara:

Objavi komentar